10 چتروم برتر ایرانی و خارجی

10 چتروم برتر ایرانی و خارجی

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

10 چتروم برتر ایرانی و خارجی
بازدید : 411

اگر می‌خواهید به صورت آنلاین دوست جدیدی پیدا کنید، یا فقط می‌خواهید کمی وقت بگذارید، اتاق‌های گفتگوی اینترنتی ممکن است برای شما مناسب باشند. لیست زیر 10 وب سایت برتر اتاق چت را فهرست می کند و شامل برنامه های چت محبوب مانند اسنپ چت، واتساپ، لاین و غیره نمی شود. برای لیستی از بهترین برنامه های چت یا پیام رسانی، لطفاً از صفحه برنامه های چت رایگان ما دیدن کنید.

http://www.tehran21chat.ir/

تهران چت، بهترین چت روم فارسی زبان و ایران می باشد که جز برترین چت روم های دنیا قرار دارد. این چت روم با بازدید روزانه نزدیک 5000 نفر در روز و با 800 نفر آنلاین در هر لحظه توانسته برترین چتروم فارسی در کشور ایران باشد.

محبوب ترین وب سایت های اتاق چت.
www.Chatroulette.com

این سایت دارای برخی از ویژگی های عالی مانند فرمت چت ویدیویی بسیار ساده است. این سایت برای چت آنلاین، چت صوتی و چت ویدیویی بسیار محبوب است. این وب سایت برای نمایش ویدیو و دسترسی به وب کم کاربر از فلش abode استفاده می کند. هیچ نیاز اساسی برای ورود و ثبت نام وجود ندارد. به کاربران امکان می دهد عکس پروفایل خود را آپلود کنند.

www.Chatforfree.org

چت به صورت رایگان اتاق چت آنلاین رایگان با ویژگی وب کم را ارائه می دهد. کاربران می توانند به صورت تصادفی با هر کسی چت کنند. همچنین می توانید با کاربر در طرف دیگر چت تصویری داشته باشید. اتاق های گفتگوی مختلفی مانند مجردها، ایالات متحده آمریکا، استرالیا، خانم ها، کانادا، اندونزی، اسپانیایی، آفریقا، پرتغال، آلمان و بسیاری موارد دیگر در آن موجود است. همچنین می توانید دوستان خود را به چت تماسی خود اضافه کنید، و موارد دیگر می توانید تصاویر را با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارید.

www.Teenchat.com

Teenchat بسیار شبیه به zobe است. شما فقط باید نام کاربری دلخواه خود را انتخاب کنید. و سپس روی “join room” کلیک کنید و اکنون می توانید چت کنید.

www.Rockchat.net

کاربران باید خود را در راک چت ثبت نام کنند. و پس از ثبت نام می توانند با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوند. نکته جالب استفاده از این سایت این است که این سایت روی تلفن همراه شما بسیار سریعتر کار می کند. اتاق های چت موبایلی وجود دارد که در آن ها به صورت آنلاین بدون ثبت نام چت می کنید، اما برای استفاده از ویژگی صندوق ورودی باید ثبت نام کنید. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا با کاربران چت خصوصی داشته باشید.

www.Enterchatroom.com

Enterchatroom به شما این امکان را می دهد که با افراد غریبه چت آنلاین رایگان داشته باشید. این سایت دارای اتاق گفتگوی زنده ویدیویی نیز می باشد. از دیگر ویژگی‌های رایگان این سایت می‌توان به تماشای چندین وب‌کم، چت گروهی و خصوصی، قابلیت پیام‌رسانی فوری و پیام‌رسانی ایمیل آفلاین اشاره کرد. شما همچنین می توانید ببینید چه کسی شما را به همراه پروفایل های کاربر همراه با تصاویر مشاهده می کند.

www.Zobe.com

Zobe یکی دیگر از سایت های عالی است که به شما پیشنهاد می کند با غریبه ها چت کنید. و شما حتی نیازی به ثبت نام خود در سایت ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فقط روی پیوند کلیک کنید و در صفحه اصلی آن کادری را مشاهده می کنید که از شما می خواهد نام خود را وارد کنید. این نام به عنوان نام کاربری در چت روم استفاده می شود و در ادامه سه گزینه را مشاهده می کنید که سن شما را توصیف می کند، بنابراین روی سن خود کلیک کنید و سپس جنسیت خود را انتخاب کنید و وارد چت روم شوید. در اینجا می توانید در اتاق چت چت کنید یا همچنین می توانید چت خصوصی با کاربران داشته باشید.

www.Anicechat.net

این ابزار به شما این امکان را می دهد که با مردم در سراسر جهان چت کنید و دوست پیدا کنید. شما نیازی به ثبت نام خود ندارید مانند سایر سایت ها باید یک نام مستعار وارد کنید و سپس اینتر را فشار دهید.

www.Chat-rooms-online.com

این یک اتاق گفتگوی رایگان دیگر است که نیازی به ثبت نام ندارد. در اینجا می توانید با غریبه ها آشنا شوید و دوست شوید.

فقط چت

Justchat یک سرویس چت رایگان از انگلستان است. برای چت کردن روی آن نیازی به ثبت نام نیست. انجمن های چت، پنل های ایمیل و تابلوهای پیام وجود دارد و همه رایگان و بدون ثبت نام هستند.

اتاق گفتگو ICQ

این سایت دارای تعداد زیادی چت روم است که می توانید با غریبه ها در ارتباط باشید. همچنین بخش عاقلانه کشور برای اتاق گفتگو وجود دارد، بنابراین شما طبق انتخاب خود انتخاب کنید.



نویسنده :
تاریخ : پنج شنبه 31 آذر 1400 ساعت : 3:34
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید